Ett soligt Göteborg

Jag mötte upp Tuss efter skolan för vi båda ville vara ute på stan och ta massa fina bilder. Vi gick runt i några timmar, mestadels i Linné och Haga, och idag var det riktigt varmt ute. Jag älskar sådana här pre-vår dagar då det bara är solvarmt. Vi var en hel del vid Skansen Kronan och på Le Petit (ungefär vid Järntorget). Jag tog en räksallad men jag rekommenderar inte att äta lunch där. Deras brunch och café-del är jätte god, men nja, maten är inte den bästa. Jag behövde verkligen en dag som denna, bara gå runt och vara med min bästis. 1921021_543733055724719_1663971233_o1655353_543739049057453_560552822_o 1623844_543739102390781_1109416867_o 10006550_543744455723579_785002207_o 10006286_543739072390784_669199775_o1538080_543739099057448_1433510002_o10006244_543739045724120_569675884_o