Jag mötte upp Tuss efter skolan för vi båda ville vara ute på stan och ta massa fina bilder. Vi gick runt i några timmar, mestadels i Linné och Haga, och idag var det riktigt varmt ute. Jag älskar sådana här pre-vår dagar då det bara är solvarmt. Vi var en hel del vid Skansen Kronan och på Le Petit (ungefär vid Järntorget). Jag tog en räksallad men jag rekommenderar inte att äta lunch där. Deras brunch och café-del är jätte god, men nja, maten är inte den bästa. Jag behövde verkligen en dag som denna, bara gå runt och vara med min bästis. 


