tgif Postat 5 april, 20145 april, 2014 av Bisa Kom hem för någon timma sedan från en fest som finaste Filippa i min parallellklass hade. Jag hade jättekul, thanx alla som kom, lots of love. Nu måste jag sova, ska upp tidigt för att plugga och hinna ta en cathup lunch i stan imorgon. Godnatt! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X