I’m leaving on monday morning

Första veckodagen är avklarad, fyra kvar och sedan helg+efterlängtat lov. Idag kändes det verkligen som tiden stod stilla, jag orkade ingenting, skippade träningen och längtade bara härifrån. Usch, vilken dålig dag haha. Det ska bli skönt med lov för jag behöver verkligen komma bort från den här staden och dess människor. Har ni några speciella planer på lovet?

Träffade på mitt hjärta på hemvägen

20140407-215955.jpg