Freaky friday

Idag är allting mycket bättre och jag ska snart in till stan för att möta upp min andra halva, Tuss. Long time no see. Vi ska ta en god lunch, strosa runt i stan och jag tror hon ska köpa sin konfa-klänning. Den är superfin, love it!

Igår hände det inte alls mycket för jag mådde ganska dåligt. Det suger att vara förkyld och inte sjuk på riktigt med feber osv. Jag hoppas ni mår bra i alla fall. Massa pussar, idag är en sån himla bra dag!! large (4).jpg