Drömställe aka Botaniska Postat 21 april, 201421 april, 2014 av Bisa JAG ÄLSKAR VÄDRET Just nu är jag med Tuss på Botaniska. Vi har köpt med oss jordgubbar och lite dricka, så vi blir kvar en stund till. Göteborg är en sån himla fin stad på sommaren, blir verkligen kär i den! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X