Nu är det äntligen lördag!! Det aka bli 22 grader varmt, jag ska umgås med mina bästa vänner och bara njuta av att sommaren snart är här. Gårkvällen spenderades hemma hos en kille i min parallellklass som hade lite födelsedagsfest. Det blev verkligen lyckat!
