Morgondagen Postat 7 maj, 2014 av Bisa Såhär ser morgondagen ut. Haha usch, vill typ gråta, men jag hoppas allting löser sig bra ändå. Det positiva med allting är att jag imorgon skriver mitt sista nationella i svenskan, så gött! Godnattpussar Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X