DOW Postat 20 maj, 201420 maj, 2014 av Bisa Idag hade Donner sin festival, Donner Out West. Det var en stor utomhusscen, massa band och en hel del god mat. Sedan att det var närmare 23 grader i skuggan gjorde dagen så himla mycket bättre! Åh, Donner är verkligen den bästa skolan! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X