Svartvitt Postat 13 juni, 2014 av Bisa Snart går jag på tåget till Stockholm. Åh, tagg!! Blus - Zara // Chinos - Filippa K // Clutch - MBMJ // Skor - Sthlm DG Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X