Sommar’14

Nu har jag äntligen fått sommarlov! Alltså känslan av att kunna vara hemma och inte göra någonting är fantastisk. Det är verkligen ovant att inte plugga dygnet runt, men herre vad skönt. Jag invigde lovet med att åka till Stockholm+att bli riktigt sjuk, musslor på Eggers och igår en fika på Le Petit.

Så vad händer under sommaren? Till största delen kommer jag spendera den vid mitt sommarställe med my best friends. IMG_3979En annan plan är att åka till andras sommarställen, mestadels till Amandas tillsammans med Hanna. Det är helt sjukt att jag inte kommer träffa dem varje dag. Hur har jag klarat mig utan dem hela mitt liv haha? IMG_5529_2Sedan vill jag verkligen segla till Marstrand. Det är verkligen jättefint där, jag älskar det stället! 20130805_123107_IMG_1192_2Sedan har jag och en kompis planerat att vi ska surfa (??). Det är inga stora vågor, men hon har berättat att det fungerar om det blåser tillräckligt. Det låter sjukt roligt (även om man kanske måste använda en paddel) och eftersom jag kan åka både bräda och snowboard borde det inte vara några problem? Haha, det lär bli en upplevelse! IMG_6354Sedan hade jag och några killkompisar en plan på att åka upp till Stockholm någon dag. Det hela verkar dock väldigt osäkert, men det hade verkligen varit roligt! Sedan ska jag säkerligen till Båstad under Swedish Open. Jag var där förra året och vill gärna dit igen. 20130709-194605.jpgFör att sammanfatta sommaren innan den ens har börjat, så låter den verkligen bra! Jag tycker det är tråkigt att vara på ett och samma ställe hela sommaren, så därför passar det mig perfekt att åka runt lite och träffa massa kompisar. 20130722-003811.jpg