Just nu är jag på ett hotell i Malmö och har precis kommit ’hem’ efter en jättelyckad 30 års fest. Imorgon bär det hemåt igen men innan det ska jag hinna med att kolla runt lite i stan och kanske åka förbi Lund, vi får se. Det är faktiskt första gången jag är i Malmö och nästan första gången i Skåne om man bortser från mina två besök i Båstad. Malmö känns som en mysig stad, men har idag bara sett hotellet och lokalen som festen var i. Lite mer turistande imorgon istället :))
Bild från i fredags när alla skulle ta 16 till stan från skolan under superfina vädret!!
