Uppstart

Sådär ja. Dag 1 av 7 avklarad till viss del. Dagen flöt på så otroligt långsamt, men jag hoppas att den fortsätter göra det för jag har mängder att plugga på. Veckan i övrigt väldigt hektisk men rolig! Bara 3 dagar kvar i skolan, en rolig onsdag med middag och en franska film – sedan är det helg och jag längtar ihjäl mig. Det känns som det var flera månader sedan som höstlovet var och likaså en lång sovmorgon. Usch då. Men det kommer säkert ’bättre tider’, hehe, med mindre skolarbeten och färre klagoinlägg. img 1362