Mockingjay pt1

Det finns inte ord!!?? Nya Hungergames var verkligen sjukligt bra. Något helt annat, otroligt pulshöjande och verkligen spännande. Jag tyckte den var väldigt annorlunda från de tidigare två, lite mörkare, men jag hoppas att part 2 blir ’ljusare’, gladare liksom. Slutet gör faktiskt ont i hjärtat… Allt detta med att man har shippat Peeta och Katniss är borta, nä usch, Gale is the man<3 IMG_5961.JPG