Ett par bra dagar

Lördag: maskerad med filmtema hemma hos en klasskompis. Jag och han kom dit som Batman och Catwoman, alltid ett säkert kort! Resterande var allt ifrån Grease, till 101 dalmatiner och Spiderman. En salig blandning av massa goa människor!

Onsdag: lätt bästa dagen på hela veckan? Donneronsdag for life<33 Vaknade upp och gjorde amerikanska pannkakor med smälta hallon till, drömmen.

Och nu är det snart fredag, en enda liten skoldag kvar och eftermiddagen ska spenderad på bästa sätt med min andra halva. Puss och godnatt, ikväll somnar jag med ett stort leende på läpparna därför allting flyter på precis som jag vill

IMG_7046.JPG