En vecka med snö

Igår åkte bilen uppåt i landet och destinationen var Sälen. Tyvärr blir det ingen skidåkning förens imorgon då jag fick en släng av influensan i torsdags och det sitter tyvärr fortfarande kvar. Någon snowboard blir det inte på hela vistelsen pga handledsfrakturen. Nae, ingen tur här inte med någonting. Dock är vårt boende väldigt mysigt, det är minus 2 grader och jag har hittat en jättefin skiddress. Detta ska nog gå bra trots allt!IMG_1860 IMG_1863 IMG_1882

En härlig throwback Thursday

Jag saknar sommaren så oerhört mycket. Jag är verkligen en sommarmänniska. Snö, kyla och jeans känns helt fel. Jag vill spendera hela dagar på stranden och kvällar på konserter. FotorCreatedJuni, juli, augusti. Alla bästa vänner på ett och samma ställe. Alla är så himla glada och livet tar en paus från allting som är jobbigt i vanliga fall. Vintern är mysig, men alldeles för långtråkig.

Min bästa människa

Efter en hel del smärta igår pga handledsfrakturen kändes det ganska uppenbart att jag saknade ihjäl mig efter honom hehe. Trots detta kunde han inte åka de milen som behövdes för att komma till mig… Men när jag kom hem från apoteket fick jag världens överraskning då han satt i min säng och väntade.

Dagen har nästan bara spenderats vid tv:n och har hittat en hyfsad bra serie faktiskt, Black Sail. Den är värd en titt!

ajajaj

Igår ramlade jag riktigt ordentligt på träningen, så kom hem några timmar senare med gips runt handleden. Jag är fruktansvärt lack på mig själv då jag egentligen ska åka skidor om 12 dagar, vilket nu känns väldigt osannolikt. Vi får hoppas att värken går över. Pallar ej, detta förtjänade jag verkligen inte:(

IMG_7114.JPG

Ett par bra dagar

Lördag: maskerad med filmtema hemma hos en klasskompis. Jag och han kom dit som Batman och Catwoman, alltid ett säkert kort! Resterande var allt ifrån Grease, till 101 dalmatiner och Spiderman. En salig blandning av massa goa människor!

Onsdag: lätt bästa dagen på hela veckan? Donneronsdag for life<33 Vaknade upp och gjorde amerikanska pannkakor med smälta hallon till, drömmen.

Och nu är det snart fredag, en enda liten skoldag kvar och eftermiddagen ska spenderad på bästa sätt med min andra halva. Puss och godnatt, ikväll somnar jag med ett stort leende på läpparna därför allting flyter på precis som jag vill

IMG_7046.JPG