Världens bästa Tuss hade idag födelsedagsbrunch hemma hos henne eftersom hon fyller år imorgon. Det var jättemysigt och jag hade matkoma en lång stund efteråt haha… Grattis en dag för tidigt bästis. 

Snapshots
1/3-14
Idag är det den första vårmånaden och den ska firas på bästa sätt tillsammans med bästis och familj.
Jag ska snart åka till Tuss som har sin födelsedagsbrunch idag. Herregud så hon har hållt på att planera inför den här brunchen, det kommer bli perfekt! Efter det ska jag med min familj gå på en föreställning och gå ut och äta efteråt.
Gårkvällen spenderades hemma hos en kompis som hade fest så det var nice. Puss, vi hörs
Snart sååå
”dansa fastän hjärtat brister”…
… ”dansa för att hjärtat blöder”.
Idag var verkligen inte bra. Det var sämst väder, jag missade alla bussar och alla har varit depp… Hur var er dag? Hoppas att den var bättre än min i alla fall, haha. Det enda positiva var att matten verkligen gick jättebra – haha, ni ser ju själva hur rolig min dag har varit. 
Gårdagens lunch
25 februari var 2014 första vårdag
Hej där. Hur har er dag varit? Min har varit jättebra eftersom jag spenderade den med my one true best friend. Jag älskar tisdagar för det känns verkligen som det är fredag eftersom onsdagar känns som lördag för jag aldrig har lektioner. Väldigt invecklat… men det är lätt den bästa dagen på hela veckan! 
Göteborg levererar det bästa
Ingen vanlig tisdag
Idag säger alla att det ska bli 10 grader varmt och strålande solsken, bara det gör den här dagen till den bästa. Efter skolan ska jag möte upp en styck bästis, vi ska ta en liten catch up-lunch och massa fina bilder. Det var verkligen längesen jag var inne i stan på riktigt, så det ska bli jättemysigt! Nu ska jag springa till bussen, puss
Så himla gammalt
Sagoland– det var under 2012 jag började lyssna på den låten för en nära kompis älskade den.
Breathe me– jag har verkligen alltid älskat den här låten och jag har alltid velat göra koreografi till den.
Mockingbird– det var en av de första låtarnaav Eminem som jag lärde mig utantill. Texten är den finaste någonsin och han gör den så perfekt.
Lady Marmalade– för något år sedan dansade vi en jazz koreografi inspirerad av filmen Burlesque. Jag lyssnade igenom soundtracket och blev kär i den här låten. Lite skräll är att jag aldrig har sett filmen haha…
Kommer ifrån– alltså denna låten är en sån klassiker och den följde igenom hela högstadiet.
Hela livet var ett disco– artisten, Markus Krunegård, var standard att lyssna på för oss i åttan så det är inte så konstigt att den här låten ligger med i min spellista.







