Hemma

Jag kom nyss hem från skolan. Trots att det är onsdag har jag varit där större delen av dagen:/ Jag och Fredrik gick även en långlång promenad från skolan som ligger på Eriksberg till centralen, via Lindholmen där vi gick runt en stund. Vi hade massa att prata om så det var verkligen perfekt! Dock blöder mina fötter just nu känns det som eftersom jag har Converse, haha sämsta någonsin….

20140219-182524.jpg

Den 14:e februari

Jag spenderade alla hjärtans dag med mina två bästisar, Hanna och Amanda. Vi möttes upp vid 4gott, åkte och handlade mat, lagade en god middag och satt och pratade i flera timmar, b.la. i Amandas jacuzzi. Det var en perfekt kväll och natt med mina finaste!
Desktop2 IMG_0494 IMG_0549 IMG_0499

atm

Jag åkte från Amanda och Hanna för en stund sedan och är just nu på Operan för att kolla på en musikal. Det här är verkligen en perfekt helg!

20140215-145937.jpg

20140215-150040.jpg