Ingen bryr sig om tvåan

Du står på toppen men du vill längre upp. Väskan fylld med diamanter men du vill ha guld. Vi fokuserar mer på andra än vad vi gör på oss själv. Jämför hela tiden vem som är bättre vem som är sämst. Vi är aldrig nöjda.
IMG_6541

Julklappar

Idag är det den sista söndagen i november och det är exakt en månad kvar till julafton. Det är väldigt mycket som ska hinna göras innan den stora dagen och jag tror ärligt talat inte att jag kommer hinna, haha. Ett exempel är att jag inviger denna veckan med att vara sjuk, ställa in träningar och hamna efter i plugget :/

Jag har alltid svårast att hitta julklappar till mina kompisar. Vet aldrig vad de vill ha och det känns så jobbigt om de inte skulle bli nöjda :/ HAHAH
1 – böcker // 2 – anteckningsblock från Smythson // 3 – iPhone skal // 4 – prenumeration på tidningar // 5 – Urban Ears // 6 – musik eller Spotify premium // 7 – filmer eller biocheck

Gifts

Julstämning

Hur juligt är inte Gbg för tillfället? Alla gator, NKs lilla julskyltning med hemdekor och Clarion. Hag älskar sommaren, men jag börjar mer och mer tycka om vintern.

Idag var inget ordinary alls. Bara en vanlig dag med sinnes mycket plugg. Jag hoppade träningen idag, men är tillbaka imorgon för genrep och föreställning på torsdag. Wow vilken bra vecka:)))

20131119-214825.jpg

20131119-214832.jpg

#sundayfunday

Jag vaknade rätt så tidigt imorse, pluggade en stund och begav mig sedan till dansen. Under veckan har vi föreställningar så jag behövde verkligen köra igenom alla koreografier. Träningen gick i alla fall toppen och resten av veckan kommer bli ännu bättre. Efter det gick jag till ishallen för att kolla på min kompis match och även träffa honom en kort stund. Vi har inte träffats sedan sommaren så han var väldigt saknad. Efter matchen åkte jag hem till allt plugg. Bara 12 timmar kvar tills skolan börjar:)

Der har varit en grymt bra söndag, aldrig mått såhär bra!

20131117-203553.jpg

20131117-210039.jpg