Jag skapade ett konot på We♥it den 7:e januari 2011. Följ mig!

Lussebullar
Ingen bryr sig om tvåan
Julklappar
Idag är det den sista söndagen i november och det är exakt en månad kvar till julafton. Det är väldigt mycket som ska hinna göras innan den stora dagen och jag tror ärligt talat inte att jag kommer hinna, haha. Ett exempel är att jag inviger denna veckan med att vara sjuk, ställa in träningar och hamna efter i plugget :/
Jag har alltid svårast att hitta julklappar till mina kompisar. Vet aldrig vad de vill ha och det känns så jobbigt om de inte skulle bli nöjda :/ HAHAH
1 – böcker // 2 – anteckningsblock från Smythson // 3 – iPhone skal // 4 – prenumeration på tidningar // 5 – Urban Ears // 6 – musik eller Spotify premium // 7 – filmer eller biocheck
Födelsedagsmiddag
Publiken ser allt
Mitten av veckan
Julstämning
Hur juligt är inte Gbg för tillfället? Alla gator, NKs lilla julskyltning med hemdekor och Clarion. Hag älskar sommaren, men jag börjar mer och mer tycka om vintern.
Idag var inget ordinary alls. Bara en vanlig dag med sinnes mycket plugg. Jag hoppade träningen idag, men är tillbaka imorgon för genrep och föreställning på torsdag. Wow vilken bra vecka:)))
Spagatish
#sundayfunday
Jag vaknade rätt så tidigt imorse, pluggade en stund och begav mig sedan till dansen. Under veckan har vi föreställningar så jag behövde verkligen köra igenom alla koreografier. Träningen gick i alla fall toppen och resten av veckan kommer bli ännu bättre. Efter det gick jag till ishallen för att kolla på min kompis match och även träffa honom en kort stund. Vi har inte träffats sedan sommaren så han var väldigt saknad. Efter matchen åkte jag hem till allt plugg. Bara 12 timmar kvar tills skolan börjar:)
Der har varit en grymt bra söndag, aldrig mått såhär bra!

















