Storm

Jag kom sent till skolan idag pga stormen, det är äckligt kallt ute och den här dagen kommer inte bli bättre. Ska direkt efter skolan gå till 4gott och snabbt åka hem för att mysa med en bra film och skriva klart svenskan…

20131206-122030.jpg

Dans-måndag

Idag skulle jag dansat modern och jazz, men jag kollade endast på eftersom min hals gjorde så ont 🙁 Dock var jag ändå med på streeten eftersom jag inte klarade av att bara sitta där, haha. Förövrigt var jag i skolan och morgondagen ser väldigt lugn ut!

Superduktiga Amanda!

20131202-222311.jpg

30/11

IDAG ÄR DET SISTA NOVEMBER? Wow, vad den här månaden har gått fort. Jag har gjort fantastiskt många saker, träffat de bästa jag vet och jag kan knappt fatta att det här året snart är slut?

Jag längst i alla fall till imorgon och till min fina adventskalender samt till julkalendern #tradition

20131130-232443.jpg

FREDAG

Sinnes, vilken bra fredag! Allt var super i skolan, trots att det kändes som klockan stod still. Jag har verkligen saknat Amanda och Hanna efter en vecka av sjukdom:/ Efter skolan mötte jag upp en friendoo och så åkte vi hem till mig och kollade på film. PERF. Det här var verkligen en dag jag behövde.

20131130-015807.jpg