Jag kom sent till skolan idag pga stormen, det är äckligt kallt ute och den här dagen kommer inte bli bättre. Ska direkt efter skolan gå till 4gott och snabbt åka hem för att mysa med en bra film och skriva klart svenskan…
Klätterlabbet
.
Dans-måndag
Julbak pt II
Adventskalender – The body shop
30/11
FREDAG
Sinnes, vilken bra fredag! Allt var super i skolan, trots att det kändes som klockan stod still. Jag har verkligen saknat Amanda och Hanna efter en vecka av sjukdom:/ Efter skolan mötte jag upp en friendoo och så åkte vi hem till mig och kollade på film. PERF. Det här var verkligen en dag jag behövde.
Aldrig nöjd
En ny favorit. Går på repeat.


















