Taggggggade

Whaaa, äntligen är den här dagen snart slut. Allt var verkligen super idag, men ändå seg. Imorgon ska klassen upp till Stockholm och det ska verkligen bli jättekul! #tagggaah

Puss, natti, nu ska jag se VD

20131105-201907.jpg

Söndagsstress

Söndag idag, sista höstlovsdagen, och då måndag imorgon. Det ska faktiskt bli kul med skolan och träffa alla igen:) Övrigt är det bara massa timmar med dans imorgon vilket jag verkligen längtar till.

Dock är det lite neg imorgon för Hanna är i Stockholm så vår trio är inte fullbordad:/

20131103-194040.jpg

FÖRSTA NOVEMBER

Whaaa? Det är redan första november – en månad kvar till första advent och 54 dagar kvar till julafton. Den här hösten har verkligen gått så snabbt förbi och jag har verkligen varit lycklig. Allting klickar bra och jag ångrar inga beslut jag tar – kanske en kompensation för sommaren? Det här var verkligen min höst, även om det inte riktigt är slut än. 20130406-173135.jpg

Catwoman

Igår var jag på halloween middag med massa personer från min gamla klass och det var verkligen jättemysigt. Maten var fantastisk och det var kul att träffa alla igen!

Eftersom det var halloween skulle vi komma utklädda, så jag var Catwoman och killen jag kom dit med var Batman. Det blev en jättelyckad kväll, ett perfekt avslut på höstlovsveckan.

Mask från Buttericks
IMG_6549IMG_6536