En serie baserad på Sofi Fahrmans böcker om modeintreserade Elsa Gustafsson. 
Brunchlunch
Dance your feet off
Bästa som finns:
Min bräda, dansen, Eminem och mina Converse.
Stillbilder från idag
Sådärjaaa
Dansdag
Söndag
Idag var jag inne i stan med sis och Elvira. Vi gick till Buttericks där jag hittade den perfekta masken som jag ska använda på torsdag. Sinnes vad mycket folk det var där inne, kändes som man var vid Brunns hahha. Vi stannade även till vid 1D World som är en pop up butik i Kompassen. Värt att gå dit om man verkligen tycker om bandet!!
Dagens käk från Le Pain, favoriten
Kungsbacka
Le Pain på Avenyn
Idag testade kag och Tuss det nya Le Pain som ligger på Avenyn. Wow, vilken chock man fick när man kom in! Sinnes vad det var fint och modernt. Det var till viss del en helt annan meny här än vad som finna på resterande caféer, eftersom den här betraktas mer som en resturang. Maten var överraskande god och personalen var jättetrevlig. Det är ett stort tips att gå dit, framförallt om man ska käka middag, inte för att fika. Vilket underbart ställe det var, totalt förvånad!!













