Brunchlunch

Jag är hos Mandi nu med Hanna, och vi har precis ätit lite pannkakor med chocklad och glass:) Det är verkligen en chilldag idag med mina två favoriter!

20131030-125749.jpg

20131030-125955.jpg

20131030-130328.jpg

Dance your feet off

Träningen började runt 10 idag och slutade vid 16-tiden. Jag hade otroligt roligt idag och det suger att det inte är något imorgon 🙁 Doock ska jag nog till Mandi med Hanna för att mysa – har inte träffat mina girls sedan i fredags OMMAAAY.

Dagens stretch som superfina Angelica hjälpte mig med

20131029-220301.jpg

Söndag

Idag var jag inne i stan med sis och Elvira. Vi gick till Buttericks där jag hittade den perfekta masken som jag ska använda på torsdag. Sinnes vad mycket folk det var där inne, kändes som man var vid Brunns hahha. Vi stannade även till vid 1D World som är en pop up butik i Kompassen. Värt att gå dit om man verkligen tycker om bandet!!
Dagens käk från Le Pain, favoriten

20131027-203119.jpg

20131027-203128.jpg

Le Pain på Avenyn

Idag testade kag och Tuss det nya Le Pain som ligger på Avenyn. Wow, vilken chock man fick när man kom in! Sinnes vad det var fint och modernt. Det var till viss del en helt annan meny här än vad som finna på resterande caféer, eftersom den här betraktas mer som en resturang. Maten var överraskande god och personalen var jättetrevlig. Det är ett stort tips att gå dit, framförallt om man ska käka middag, inte för att fika. Vilket underbart ställe det var, totalt förvånad!!

20131025-192642.jpg

20131025-192650.jpg