Headphones on. World off.

Måååååndag. Jag taggade sönder för träningarna idag och än så länge har det gått helt OK. Är väldigt trött för allt plugg dödar mig verkligen -hoppas det blir bättre efter alla prov och sånt-.

Just nu sitter jag med matten, ska käka om en stund och sedan tillbaka till dansen. En timma street kvar, sedan är jag klar:))
Rosa månad hela oktober, glöm inte.

20131014-185835.jpg

OPC – day 11/12/13

11. Favorite show

Suits och Vampire Diaires är klara favoriter!

12. Pumpkins

Bilder från oktober 2011.
Downloads4

13. Weather

Snö, kallt, snowboard – I wish. Det känns som det är en hel evighet kvar tills jag äntligen få ta på mig head-skorna och brädan. Vill så gärna uti backen och bara köra, trots olyckan förra året :/ Vädret som är just kan man dock inte klaga på. Det är strålande sol, fina färger och det ligger på 13 grader.
Bild från julafton 2011.
Downloads5

So much love

Lördag, äntligen. När jag vaknade imorse var jag verkligen jättetrött och det känns som jag har sovit mig igenom hela dagen. För det mesta har jag pluggat, men också fixat lite godis inför kvällen. Det blir en kväll hemma vilket faktiskt ska bli skönt!

Gårkvällen var jättebra, hade inte kunnat bli bättre. Var hemma hos en kompis med folk från min gamla klass och det var verkligen mysigt. Så mycket kärlek till dem, vill faktiskt ha tillbaka nian ibland :/

Jag och Hanna på vagnen igår

20131012-163808.jpg

Allt är för bra nu

Direkt efter skolan åkte jag, Mandi, Hanna och Fredrik till stan för att handla godis på Netto faktiskt haha. Skippade 4gott, som vanligtvis är tradition, eftersom Netto hade superbra pris på Marabou {ekonom}.

Jag kom nyss hem och ska snart iväg igen. Idag har verkligen varit jättebra, taggad till hundra för den här kvällen :)))

20131011-180152.jpg

20131011-180330.jpg