Tell the world I’m coming home

Kom nyss hem från akuten. Handen värker, men det ska bli bättre. Jag hade ingen fraktur vilket var tur, men alla träningar är inställda den kommande veckan. Sinnes, vilket tråkigt inlägg och vilken tråkig helg det är, finns inte så mycket mer att säga. 

MVI_2333

Gr88

Min dag började inte alla bra. Jag ramlade och slog mig ganska ordentligt, så min hand värker fortfarande :/ Hoppas verkligen det blir bättre imorgon!

Efter skolan åkte jag, Amanda och Fredrik till 4gott och sedan satte vi oss vid Operan för det var så UNDERBART väder. Jag skulle egentligen åkt hem till Amanda och myst idag, men jag hade för ont 🙁 Det blir i alla fall en ganska chill helg med mängder av plugg och smärt stillande….

20131018-190723.jpg

OPC – day 14/15/16

14. Celebrity crush
Ian Somerhalder, big times

15. Fav book
Det har alltid varit och kommer alltid att vara Twilight seiren. Läst dem så många gånger att jag har tappat räkningen.

20131016-221233.jpg

16. Fav lunch
När jag är ute på lunch äter jag nästan alltid sallader – det kan vara med kräftor, räkor, kyckling osv. Vi gör aldrig det hemma, så därför passar jag alltid på när hag är ute. Kyckling sallad från Le Petit.

20131016-231233.jpg

Harmoniskt

Heyy. Onsdag idag vilket betyder att jag inte har några lektioner, men massa plugg :/ Jag fick lite sovmorgon, satte mig med matten, åkte in till centrum för att käka lunch och sedan tillbaka hem för att sitta med franskan. Jag drunknar verkligen i allt plugg, en stor skillnad från nian.

Någon timma till bara, sedan åker jag nog till gymmet 🙂 puss

20131016-155841.jpg