Nailart
Jag är verkligen kass på att måla mina naglar, men ändå går jag aldrig utan nagellack. De flesta gånger har jag Dior på mig då jag tycker att det är mest hållbart. Känns bättre att köpa ett väldigt bra nagellack för en dyrare summa, än flera stycken som är dåliga, men som kostar mindre. Jag har Dior Princess 553, Dior Rouge 999 och Dior Golden Jungle 001. Det speciella med Golden Jungle är att det är två lack – ett gudligt och ett militärgrönt. Det militärgröna spricker och då lyser det gudliga igenom, graffiti nails.
9 svar på ”Om du vill vara med mig”
Lördag
OPC – day 5
Fall is….
Jag tycker inte direkt om hösten. Det är sällan man sitter i gosiga tofflor med någon jättemysig varm chocklad och kollar på en underbar film. Hösten är egentligen kall, mörk och består till största delen av att vänta på Västtrafik. Fattar inte hur allt kan vara sent trots att det inte ens har kommit snö än? Något positivt med hösten är i alla fall att man verkligen uppskattar när solen kommer och att man klär sig mer peronligt. Det är inte bara shorts+bikni+linne som det är under sommaren, utan man anstränger sig mer på hösten med att se bra ut!













