Chilllll

Redan torsdag idag! Den här veckan har gått så otroligt snabbt, vet verkligen inte vart tiden har tagit vägen? Har i alla fall ett jättebra schema idag och inga speciella planer efteråt:) Ska faktiskt bli riktigt skönt att bara komma hem och ha lite mys!

20131003-140214.jpg

OPC – day 2

Fav horror movie
Jag kollar aldrig på skräckfilmer. Har sett två som är ens värda att nämna. Jag är verkligen lättskrämd, så håller mig gärna till något som man inte kan bli rädd av, inte rädd av ALLS.

Red Riding Hood

Första höstmånaden

Klarade mig igenom första oktober hyfsat bra. Hade en helt ok dag i skolan, mycket jobb efteråt så det ska bli så därför ska det bli skönt att lägga sig i sängen. Är egentligen ledig imorgon, men vi har skolfoto, så ska möts upp Hanna och Mandi runt 11. Köper nog med mig lunch, pluggar lite, fixar kortet och sedan får vi se vad som händer 🙂 Puss och godnatt

20131001-220547.jpg

Svartvit sista september

20130930-185856.jpg

20130930-185905.jpg

30e september, sista september. Den här månaden har gått så otroligt fort, hela det här året har bara sprungit förbi känns det som. Det är bara tre månader kvar på 2013, stört.

Vad mycket som har hänt under september för den delen med. Har lärt känna en mängd med olika människor, släppt taget om några, kommit närmare mina bästa vänner, haft galet kul och verkligen släppt ALLT dåligt. Det har varit en sån himla bra månad om man kollar tillbaka, ångrar ingenting. 30 dagar av lycka!!
Några bilder från idag

Monday morning

Den här dagen startade så himla dåligt. Det började med att jag sov jättesent, stressade till bussen men hann med den. När jag kommer till Centralen missar jag bussen till skolan och kommer precis i tid till matten. Sedan var det brandövning och mitt huvud höll på att sprängas 🙁 Hoppas verkligen att eftermiddagen blir bättre och att jag inte skadar mig på träningen…

Bästa Hanna och jag

20130930-125648.jpg

29/9

Den här helgen: perfekt

Det är verkligen mycket som har hänt under helgen och jag kunde inte vara gladare. Taggar att det är måndag imorgon och träning. Har varit ganska off på träningsfronten, vilket är super tråkigt, men nu hoppas jag att jag kan börja igen. Kommer bli en grym vecka med jättemånga roliga inslag 🙂 Godnatt

Bästis<333333

20130929-221815.jpg