Konfirmation

Idag var jag på Tuss konfirmation och WOW, den var så himla bra! Hon var med i en sånggrupp och hon sjöng så otroligt bra… jag fick gåshud. Själva konfirmation var utomhus precis vid en sjö, solen tittade fram lite då och då, och det var verkligen mysigt. Efter det åkte jag till hennes mottagning där jag träffade hennes släkt (alltid lika pinsamt haha…) och åt väldigt god mat! Jag skulle sammafatta det med ordet perfekt. Många grattis kramar och pussar till dig min allra bästa vän på din konfirmationsdag. IMG_0942 IMG_0949 konfa
IMG_1001IMG_1006

IMG_1016