#delaencoke med din bästis Postat 17 juli, 201412 november, 2014 av Bisa Livet leker… Trots halsont och massa människor som inte behövs. Det finns inget bättre sätt att spendera sin dag än på stranden. Förstår mig inte på människor som föredrar klippor, vad är grejen haha? Åhhh, så kär i sommaren.