Gårdagen spenderade jag med min familj vid havet där jag dansade kring midsommarstången och åt jordgubbstårta. För en gångs skull var det superfint väder? Helt galet. Det har nog aldrig varit en midsommar jag minns med sol och värme. Runt 22 tiden åkte jag till en kompis och var där hela kvällen. Haha, det var galet kul!
Jag hade en mycket trevlig midsommar och jag hoppas att alla andra också hade det. Var det någon som hade blommor under kudden? Jag hade faktiskt inte det vilket var tråkigt haha, dock hade jag bra drömmar ändå:pppp
