Love life för ögonblicket! Jag har verkligen haft en sån sjukt bra dag:)) Jag skrev årets sista nationella och det gick faktiskt bra – jag badade för första gången i havet för året och det var faktiskt varmt – vädret, mmmm – jag spenderar all min tid med min bästis.
Tyvärr ringer klockan runt 7 imorgon för jag ska göra mig iordning och sen åka på Tuss konfirmation. Jag hoppas verkligen det blir fint väder, men inte alldeles för varmt. Det var risk för regnskurar:// Hoppas inte på det!
