Stressed

Idag har verkligen varit stressig… Jag mötte upp tjejerna i stan för att äta en snabblunch, sen begav vi oss till Röda Sten för att se Donners treor springa ut och efter det skyndade jag hem för att byta om och åka till en skolavslutning. Oj, en lång mening haha. Nu är jag och la familia påväg till en resturang, kommer bli mysigt! Dagens outfit kommer lite senare, stay tuned. Haha skoja

20140612-195430.jpg