Ingen ska behöva gråta idag

Alla hjärtans dag kan vara lite överskattat. Tycker det är en mysig dag, men allting känns lite överskattat. Idag har varit perfekt – jättegosig frukost, en ros och choklad – mer behövs verkligen inte. Förra årets alla hjärtans dag spenderades med nästan samma vänner som idag. Vi satt på resturang och snackade, sedan åkte bästis med hem till mig. Denna alla hjärtans dag är nästan likadan, bara lite fler kompisar och lite mer känslor. Det spelar ingen roll vem man är med idag, bara man är med någon. Hoppas att ingen gråter idag, för det ska ingen behöva. 
J-Law-DDL-GIF_large