Vi är fina vänner Postat 15 februari, 2013 av Bisa Ganska sorgligt allt som har hänt, men med oss som vänner så mår man alltid bättre! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X