Mitt hjärta fyller år idag. Inte längre fjortis, haha. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och hon är min bästa vän. Jag älskar henne väldigt mycket och ibland väldigt lite, haha, men just idag är hon värd all kärlek som finns.
Kommentarer inaktiverade.
bääääääääästtttaaa :-* :-*