Packar Postat 16 februari, 2013 av Bisa Så, vart tror ni jag ska åka? Mexico, Barcelona eller Florida kanske? Aa, 32 gradiga pooler – here I come 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
Hoppas att ni får en toppenvistelse. Om inte min fot varit så trasslig, hade jag åkt med. Kram. Oma.