I Danmark Postat 17 februari, 2013 av Bisa Är alltså i Danmark, Fredrikshavn, på badhotellet 🙂 Har badat hela dagen och ska snart ner till restaurangen. Kommer hem imorgon igen, pusshajj Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
Är jätteglad för att det verkar lyckat. Välkomna i morgon. Kram från längtande OMA.
:-))