Till operan Postat 10 mars, 201319 april, 2013 av Bisa Ska till operan nu för att se dansföreställningen, ”Våroffer”. Den har fått lysande recensioner av gp så jag hoppas på det bästa. Kostymbyxor – Gina | Kavaj – MQ | Skor – Gant | Väska – Karen Millen Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
lagt till dig 🙂 blev nr 2