Ligger i sängen helt utslagen. Har bara tränat en timma men jag är verkligen ur form pga förkylning -.- Körde street i alla fall och fick riktigt bra nyheter! Kommer vara i danssalen ons, tors och fredag av olika anledningar. Känns som om min vecka kommer bli superbra med lite jobb och pluggfika inslängt 🙂
Ha D 🙂

