Grattis :))) Postat 15 mars, 201315 mars, 2013 av Bisa Mitt hjärta fyller år idag. Grattis älskling, inte längre fjortis (L) Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X