Audition Postat 14 mars, 201314 mars, 2013 av Bisa Sitter och väntar på att bli förhörd, haha nä, men jag är på audition för ett dansprogam och det blir intervju som vanligt. Kändes bra, inget att oroa sig för 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X