Kväll1 Postat 22 mars, 201322 mars, 2013 av Bisa Är hos Kolle med lite kompisar. Spelar poker, haha, och jag lyckas faktiskt bra. Vi hörs imon, puss Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X