Någon som har missat att Zara Larsson har biljetter till Meet ’n Greet med Justin Bieber? Nej tror inte det, då hennes bild på instagram/blogg var sprängfylld med kommentarer som ”du förtjänar dem inte”, ”jag har följt honom sedan 2009” – jaha, vem frågade? Om hon nu har biljetter, varför tracka ner på henne? Hon kommer ju knappast ge bort dem till ungar som sitter och skriver att hon inte förtjänar dem. Ledsen babes, men hon har biljetter och ni har inte det – such is life!
