Början på lovet Postat 31 mars, 201331 mars, 2013 av Bisa Helgen har gått snabbt förbi. Var ute i fredags, spenderat lördag och idag med kompisar vid stranden och lite mer. Har väl varit okey helg, kanske inte bäst, vi får se vad som mer händer under veckan. Helgens bästa person var nog Hugo :* Puss hejdå Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X