April

Så galet skönt med vår. Ska njuta, ha vita jeans, Converse, sena kvällar och bara vara med underbara vänner. Känner att våren äntligen är på väg. Var vid havet och stranden idag, kallt dock, men så vackert – sommarkänslor. Det kommer bli en bra, men kort vår. Mycket att se och göra, men så lite tid. Om två månader är det sommarlov, liksom what? Allting bara flyger förbi.

Åker imorgon in till stan för att vara lite med Tuss och sedan vidare för att chilla in veckan. Kommer nog bli gr8 🙂
20130401-220924.jpg