Söndag

HA-HA till er som ska till skolan imorgon och har värsta paniken idag. Själv har man sovmorgon för jag börjar inte först på tisdag 🙂

Sitter i alla fall och pluggar. Mycket som ska vara klart och alla nationella startar väl nästa vecka(?). Det är verkligen sista rushen nu. Är om en månad i Stockholm och månaden efter det är det skolavslutning.

20130407-165304.jpg