– Postat 11 april, 201311 april, 2013 av Bisa Så avundsjuk på de som får träffa dig varje dag 🙁 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X