Klänningen Postat 11 april, 201311 april, 2013 av Bisa Hämtade ut min nya klänning idag. Är väl sådär nöjd. Lite tråkig färg och längd, men väldigt snygg annars. Skickade en bild när jag hade på mig den till en kompis och fick kommentar ”oj finklädd”. Haha jamannen 😉 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X