Ja. Vad händer egentligen? Postat 12 april, 201312 april, 2013 av Bisa Kul att det var snö ute bär jag vaknade idag #april Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X