Var egentligen sjuk hela helgen men var ändå med bästa och Willie. Var så gött att träffa dem igen. Träffade dock Willie för två veckor sedan, men har inte sett bästa sedan alla hjärtans.
Nu taggar vi inför skolvecka på fyra dagar, läkaren på fredag och invigning på lördag. Låter ganska chill och allt kommer nog bli bra! Sista två träningarna imorgon också, riktigt tråkigt 🙁
Tog inga bilder under helgen så blir en gammal med mig och älsklingen;*
