Just nu Postat 20 april, 201320 april, 2013 av Bisa Sitter och gottar mig i solen, Håkan på högsta och kepsen på. Idag var verkligen min dag! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X