21/4-2013

Heeeeeyyy.

Har chillat hela helgen. Började i fredags med studiedag, följt av dans igår, solande, Ica och fruktsallad. Har inte blickat på matten ens, kommer ångra det grovt på onsdag. Hur är läget med er? Börjar också få lite panik inför gymnasievalet. Har valt och kommit in, men jag är inte säker på att det är rätt. Känns som om alla ska välja Sam?

Tröja – Svea // Väst – Adidas // Jeans – Crocker // Converse
11594_170899056402353_162855174_n 922751_170897856402473_646565160_n